niedziela, 25 października 2015

pomysłodajnia cz.4- dyniowo-szydełkowo

nigdy wcześniej pałac nie robił dyniowych ozdób, jakoś nie było polotu, a w tym roku nastąpiła zmiana o 180 stopni i powstały (powstają) dynie szydełkowe
księżniczka McDulka wyszperała wzór malej dyni tu, a dużej ze swojej książki
ogonek małej dyni zrobiony jest ze sznurka (kawałek sznurka ucięty, złożony w pół i ciepłym klejem sklejony, tymże klejem przymocowany do dyni) ozdoby dodatkowe to tasiemka, kawaki róznej grubości sznurków i guziczki







bardzo zachęcam wszystkie szydełkujące ręce do dziergania dyń, bo to zajęcie przyjemne i odstresowujące. mam nadzieję, że choć trochę Was zachęciłam :)

miłej niedzieli 
McDulka




6 komentarzy:

  1. Wspaniałe dynie! Chyba spróbuje coś wydziergać :) Dziekuje za zachęte.
    A co do moich wymianek, to wkrótce zapraszam na kolejną, mam nadzieje że znajdziesz wtedy chwilkę wolniejszego czasu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak to sie stalo, ale przez pomyslke wykasowalam Zabo Twoj komentarz. bardzo przepraszam.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Świetne dyńki :) pewnie zostawione na oknie nadają jesiennego nastroju w domu.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, nie uwierzycie, ja tu nie mam parapetow... taki urok zycia w Hiszpanii ;)

      Usuń
  4. Ale świetne te dynie! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...