sobota, 2 marca 2013

Znowu lusterkowo

Marzą mi się już wiśnie, czereśnie, a tu do lata jeszcze jak do nieba i z powrotem. Mam już serdecznie dosyć tej zimy, szalików, czapek, rękawiczek, ciężkich płaszczy i kozaków. Mimo, że u nas śniegu brak, to wiatrzysko jest tak lodowato przejmujące, że ma się wrażenie jest -10 C czasami. Byle do wiosny i lata mego ukochanego... A tutaj tak z radości na zbliżającą się wiosnę: dwie torebeczki na lusterka- wiśniowe tym razem

 Czy ktoś wie jak odwrócić te zdjęcia? Nie wiem co jest grane na blogerze: zdjęcia były zrobione normalnie (standardowa pozycja aparatu fotograficznego) i w moim folderze są zapisane normalnie, ale jak je zapisuje w poście, to się odwracają i wyskakuje mi jakieś ostrzeżenie o błędzie??! O co chodzi? To już kolejny raz... A może to po prostu mój pech lusterkowy...

Pozdrawiam sobotnio i z nadzieją na rozwiązanie fotograficznego błędu blogera;)

Żania


3 komentarze:

  1. Torebeczki na lusterka śliczne. Zapachniało latem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Ty za latem tęsknisz... Torebeczki wiśniowe super :) A bloger czasami tak świruje, powinno mu przejść samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne torebeczki lusterkowe:)Niestety nie mam pojęcia ,dlaczego zdjęcia tak świrują:)Jeszcze nie miałam takiego problemu:)Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...