niedziela, 15 marca 2015

Postanowienie poprawy #2

palac nadal w trakcie przeprowadzki. zyjemy na kartonach :) musze stwierdzic, ze pakowanie nam idzie dosyc sprawnie,  mysle, ze to jest spowodowane duza wprawa i praktyka mojego malza ;)

dzis kolejna dawka postanowien, ktore maja wyjsc nam na dobre. nowy tydzien nowe wyzwanie :)
od poczatku roku staram sie jesc jak najzdrowiej. trudno jest jednak wprowadzic od razu wielka rewolucje, z doswiadczenia wiem, ze najlepsze sa male i konsekwentne zmiany. moze warto zaczac od wyleimowania cukru bialego i zastapieniu go cukrem brazowym, ale takim prawdziwym (okazuje sie, ze brazowy cukier to czesto sciema i jest to "pokolorowany" cukier bialy), albo/i  miodem. ja miodu uzywam do herbaty czarnej do tego liscie miety i cytrynka :) pychotka 


wracam do moich kartonow :)
milej niedzieli 
McDulka

4 komentarze:

  1. Dobry pomysł:)Ja cukier ograniczyłam do niezbędnego minimum ,czyli do posłodzenia kawy,bo gorzkiej nie dam rady wypić :))(Ps.kawę tez kiedys rzucę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kawy bez mleka i cukru nie rusze :)
      obawiam sie, ze kawy nie dam rady rzucic :)

      Usuń
  2. Od dawna nie słodzę kawy i herbaty. Czy prawdziwy cukier brązowy, to cukier trzcinowy? Moja znajoma eliminując cukier biały zamieniła go na ksylitol. Czasem też go stosuję, bo ma ponoć działanie bakteriobójcze. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. caly czas sie doksztalcam w tej tematyce. teraz chcialabym testowac stewie. prawdziwy brazowy cukier to 100% cukier trzcinowy.
      ja rowniez pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...