środa, 2 stycznia 2013

po prostu styczen


hej ho w Nowym Roku! przede wszytskim zdrowka zycze, ale takze pozytwnego nastawienia do zycia i wiele slonca i ciepelka 


ksiezniczka McDulka zapisala sie na SAL u Hanulki, w ciagu kazdego miesiaca trzeba wyhaftowac jeden kalendarzowy obrazek :) oczywsicie zapal jest, oby nie okazal sie slomianym ;) 
myslalam sobie na co wykorzystac male obrazeczki i wpadlam na pomysl, zeby zrobic z nich zakladki do ksiazek, a ze Janioly pod choinke podarowaly mi maszynki do robienia pomponow: 

zatem z ochota polaczylam Sal z pomponami :) gdyz tak sie sklada, ze naleze do rodzaju ksieniczek praktycznych ;) i dlatego chcialam znalezc pratyczne a nie tylko ozdobne zastosowanie obrazeczkow. efekt ponizej :)  




noworczne calusy
McDulka

7 komentarzy:

  1. Wow! Ale super pomysł!! Też biorę udział w zabawie i nie mam jeszcze pomysłu do czego wykorzystać moje obrazki, ale Twój pomysł jest naprawdę extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym tygodniu i ja zamierzam wreszcie nadrobić zaległości i zabrać się za styczeń. Bardzo lubię, gdy haft ma swoje praktyczne zastosowanie, dlatego też podglądam salowe koleżanki z nadzieją, że podsuną mi pomysł. Ten jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te maszynki ,nawet nie wiedziałam ,że są takie :)
    śliczny hafcik :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik uroczy :) I fajny pomysł z tą zakładką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, zeby wykorzystac hafciki na zakładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie, ze pomysl zakladkowy przypadl Wam do gustu, dziewczeta :)
    bardzo dziekuje za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fajowy mega pomysł z zakładką ;o)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...