środa, 24 października 2012

inspiromania part3: z wizyta u Kici

po dluzszej przerwie, wraca na ksiezniczkowy blog cykl "INSPIROMANIA". tym razem rzecz bedzie o sprawach bardzo kobiecych, czyli o bizuteri :) blog Kicki to miejsce, gdzie mozna znalezc piekne rzeczy, recznie robione, delikatne, piekne w swojej prostocie, jestem nimi zachwycona od bardzo dlugiego czasu. Kica, ku mojej radosci, zgodzila sie na krociutki wywiadzik :) na pewno znacie jej blog, ale gdybyscie nie znaly to wystarczy kilknac http://inkysky-art.blogspot.com.es/ 
 
 
1. co kochasz robic i co planujsze w najblizszym czasie pokochac robic?
 Kocham robić wiele rzeczy, może to brzmi troszkę trywialnie, ale lubię cieszyć się chwilą, i takie proste czynności jak jesienny spacer, chwila z ulubioną książką, czy zrobienie nowego biżuta sprawiają mi dużo radości. A jeżeli chodzi o plany na przyszłość, to zaczełam uczyć się francuskiego, i już czuję, że pokocham ten język!
 
 
 
2. czym jest dla Ciebie pasja?
 Pasja jest sposobem na życie. Najważniejsze chyba jest to by robić z pasją to co się kocha:)
 
 
3. co wprowada Cie w stan szczescia?
Kiedy przeczytałam to pytanie pierwsza rzeczy jaka przyszła mi na myśl to - czekolada! Jest wiele rzeczy które sprawiają, że jestem szczęśliwa, jednak czekolada sprawdza się zawsze i wszędzie!
 
 

4. jakie byly Twoje pierwsze kroki w swiecie recznej bizuteri?
Były bardzo chwiejne i niepewne. Pamiętam, że moje pierwsze zakupy półproduktów były wykonywane prawie na oślep, brałam to co mi się podobało a niekoniecznie, to co umiałam wykorzystać. Próby zrobienia pierwszej biżuterii  bez żadnych narzędzi były wręcz karkołomne. Z czasem jednak dochodziły nowe zakupy, nowe kamienie i nowe umiejętności. Również buszowanie bo internecie w poszukiwaniu przydatnych wiadomości było pomocne:)
 

5. skad czerpiesz pomysly i inspiracje?
Oj to trudne pytanie. Inspiruje się naturą, tym co nie otacza. Czasami pomysły przychodzą same a czasami, nawet gdy ich szukam i staram się coś stworzyć, nic mi nie wychodzi. 
 

6. ile  litrow kawy pijasz dziennie ;) lub herbatki :) i czy masz rytual kawowy/herbaciany :) ???
 :) Oj, ogromnie dużo :) Przez cały dzień mam pod ręką herbatkę lub kawkę, w zależności od natchnienia. Czasami gdy kończę pracę jestem wręcz otoczona pustymi kubkami:) Chyba nie mogę więc powiedzieć, że mam jakiś kawowy rytuał  gdyż od rana do wieczora, tak po prostu, taka kawa/herbatka cały czas mi towarzyszy;) 
 
palacowe uklony przesylam dla Kici, bardzo dziekujac za czas poswiecny ksiezniczkom, kochana czekamy na kolejne, piekne bizutki
 
McDulka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...