czwartek, 7 lipca 2011

wymianka czwarta... bizuteryjna :)


w koncu sie udalo i wymianka z Kasia z inkysky-art.blogspot.com doszla do skutku, paczuszki rozpakowane, wiec czas na fotoreportaz :)


ja zapragnelam pierscieni Kasi, ksiezniczki juz tak maja,ze ciagnie je do pierscieni ;) 
i dostalam i pierscien i do kompletu (!!!!) pare kolczykow (!!!!!!!!!!!!!!!!!) po prosty szalenstwo na maxa
jestem oczywiscie zachwycona i oczywsicie juz sie w nowej bizu lansuje, i oczywisice jestem obyspywana komplementami: "jakie ladne kolczyki, gdzie kupilas ???" 
po prostu lans i puszenie sie :) 






Kasia wybrala u mnie broszke, a ja w ramach niepsodzianki dodalam jezszce jedna i szydelkowe podkubki (=podfilizanki) w zieleni :)





coz moge dodac? ZYC I WYMIENIAC SIE!!!  chce tylko niesmialo nadmienic,ze jestem bardzo otwarta na wszelakie wymianki robotkowe :) oczywiscie w granicach rozsadku i ksiezniczkowych mozliwosci, w koncu wrozka nie jestem ;) ... tylko zwykla ksiezniczka :)

buziaki moje pedraki :)
Mcdulka 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...