niedziela, 10 lipca 2011

siostrzanie


i sie zrobilo... deszczowo ... deszcz sprzyja popoludniowym drzemkom, zaczytywaniu sie w dobrej ksiazce, sluchaniu fajnej muzy, zerkaniu na dobry film i co tam kto woli...  u mnie nadrabianie zaleglosci robotkowych, ksiazkowych i filmowych :) zabralam sie troszku za ksiezniczowe broszki i wczoraj wyszly dwie, co ponizej prezentuje



pierwsza na wrotkach :)

druga aboslutnie paniusiowata

 i obie siostrzyczki, gdyz powstaly w ten sam dzien, razem 

 a teraz troche prywaty, dostalam taka podkladeczke od mojej cudownej siostry, podkladeczka rozczulila mnie aboslutnie

czy istnieje "Dzien Siostry"??? Misiunia i ja obchodzimy go prawie codziennie :)

Wielka Siostra pozdrawia ;)

milej niedzieli
Mcdulka

5 komentarzy:

  1. sliczne te broszkowe siostry ,ta na wrotkach odjechana ;D
    podkładka urocza :)Niestety nie wiem czy jest dzień siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zauważyłam jaki macie ekstra ludzki zegarek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszki są naprawdę superos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie broszki są cudne! No i podkładka rewelacyjna! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki są muy buenas!!!
    Superowe naprawde.
    Miś zrobiony i jutro do ciebie pofrunie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...