piątek, 25 lutego 2011

...już wiosna podrosła i bzami tchnie ...




u nas na blogu to ostanio taki ruch, ze normalnie az serducho sie raduje. DZIEKUJE WSZYSTKIM, ktorzy nas odwiedzaja, a szczegolnie tym, ktorzy zostawiaja jakis namacalny slad w postaci wpisu lub obserwacji bloga. to na prawde szalenie  przyjemne i lechcace ego, alterego, i w ogole wewnetrzy egoizm ;)
dopadlo mnie przeziebienie, wiec sie bede dzis wygrzewac i jutro, i pojutrze :) 
dzis calkiem przypadkiem wpadl na mnie sklep z materialami i bylo szalenstwo kontrolowane :) potem byla biblioteka i wrocilam do domu cala w stokrotkach (czy tez w skowronkach, to zalezy czy ktos botanik czy tez ornitolog ;) upowolowany zostal, miedzy innymi, material w serducha, ktory od razu zostal skutecznie zaatakowany i powstala kolejna broszka , taka troche lata szescdziesiate... :) jakos mi sie skojarzyla z piosenka Pana Jeremiego Przybory, oto i broszka i fragment tejze piosenki
Już wiosna podrosła i bzami tchnie 
Kaziu, Kaziu, Kaziu zakochaj się 
bez rosy po nocy i listek schnie 
Kaziu, zakochaj się 

Zawsze sam wciąż bez dam, jak to pojąć mam 
Uroczej Iwonce N. odebrałeś sen 
Jak pąki Iwonki jagody dwie 
Kaziu, zakochaj się 

pozdrawiam ciepluchno
Mcdulka

2 komentarze:

  1. Ach,te sklepy z materiałami ,same na człowieka wpadają;)) ,dobrze ,ze zakupy udane :)
    Broszka super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszunia rozkocha, a co do sklepów to tak one zawsze się napatoczą na człowieka, no dosłownie rozpychają się łokciami i kolanami by się napatoczyć;-) w niedzielę to sklep Hobby Crafts (tak tak ten do którego mam zakaz wchodzenia;) tak się na mnie napatoczył, że nie dało się wyjść z pustymi rękoma;-)...znowu, Buźki Żania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...