niedziela, 9 stycznia 2011

A jak Amelia

Niespodzianka na chrzciny została już rozpakowana, więc mogę teraz Wam pochwalić się obrazeczkiem, który wyszyłam dla Amelki- cudnej córeczki mojej siostry. Oto Maleńka:
Obrazek wyszywałam dosłownie w każdej wolnej chwili (czyt: pod presją czasu) i na szczęście udało się wszystko ukończyć i oddać do oprawienia na czas. Pasuje mi on bardzo do malutkiej Amelki i mam nadzieję, że jej się również podoba ;-) Czyż nie jest słodki?
I jeszcze na koniec wersja oprawiona.  Ramka od razu wpadła mi w oko, gdyż jest wykonana z białego, przecieranego drewna, a passe-partout... no cóż różowe uznałam za najbardziej adekwatne do całości i do osóbki ;-) Rośnij zdrowo kochana Amelciu!

Tęskno mi strasznie...
Żania

5 komentarzy:

  1. urocza panienka,a pamiątka jak najbardziej trafiona.śliczny hafcik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Madzika;-) Dlugo sie zastanawialam czy mi ten wzor pasuje do Amelii, ale po zakonczeniu pracki stwierdzam, ze idealnie pasuje do tej kropki;-) Pozdrawiam popoludniowo, Zania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy ślicznie za prezent z okazji chrztu naszej córeczki. Obrazek zrobił niesamowite wrażenie na znajomych. Bobasek na tym obrazku jest przesłodki, za każdym razem co zerkam na niego to buzia mi się śmieje :)
    Siostrzyczko dziękuję że Cię mam!
    Kocham Cię i ściskam
    Donia

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przyznac, ze piekny i obrazek i malenka, ale najpiekniejsza ta Wasza siostrzana milosc!!! :))) buziaki Ciociu od Natalci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję Donia za wpisik i cieszy mnie fakt, że obrazek się podoba. Takie było zamierzenie;-) Też Cię kocham siostrzyczko! Izku- brakuje mi jeszcze literki N do mojej skromnej kolekcji birth- samplerów;-) Uściski Żania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...