wtorek, 1 kwietnia 2014

pomyslodajnia cz.1 rewolucja w szafie

wiosna to czas zmian, bez dwoch zdan!  oczywiscie zmian na lepsze i lepsiejsze :) 

najwieksze i najwazniejsze zmianny to takie, ktore dotycza nas samych! czasem latwiej jest narzekac, ze gdyby to czy tamto, to wszytsko wygladaloby inaczej... w rzeczywistosci wiele zalezy od nas samych i naszego nastawienia.



w weekend wpadla mi do rak ksiazka (wlasciwie wersja elektroniczna), znanej pary Trinny i Susanny. Przedstawiac ich chyba nie musze, para znana mi z tv, ale nie z wydan ksiazkowych. ale do rzeczy. w weekend bylam u rodzicow i jakos tak otworzylam e-booka milych pan i.... wciagnelam sie na maxa! nastepnego dnia z samego rana wywalilam cala szafe, wzielam do pomocy mame jako przyjaciolke i krytyczne oko i rozpoczelam rewolucje!!! ciuchy latalay po calym pokoju. ladnie wszytsko posegregowalam na a) to w czym dobrze wygladam (okazalo sie, ze jestem klepsydra, wiec wszytsko co workowate to moj wrog) b) na fajne rzeczy, ale do przerobki (o tym mam nadzieje w kolejnych postach) c) fajne rzeczy, ale aboslutnie nie dla mojej figury-spakowane dla siostry i reszty rodziny d) smietnik. 
do tego byl fryzyjer i kontrolowane zakupy. konsultacje przez telefon z siostra. cudowne babskie dwa dni. 

efekt? czuje sie odswiezona i poztywniej nastawiona do samej siebie, a to przeciez najwspanialsze! 
dziewczyny nie ma co sie przejmowac swoja figura, wazne ja polubic i znalezc sposob na przykrycie wad i wystawienie na swiato dziennie zalet

czynnosc musze powtorzyc z moja madrycka szafa ;) az nie moge sie doczekac atak przeprowadze chyba w weekend ;)

pozdrawiam 
McDulka

2 komentarze:

  1. Gratuluję, że się udało:) u mnie jest tak, że mam zapał i chęci a gdy otworzę szafę to się okazuje: "to się przyda", to "szkoda wyrzucić" itp. a rzeczy wiszą latami i nie noszę. To mnie bardzo frustruje.

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego najlepsze jest chirurgiczne ciecie! dobrze jest tez poprosic o pomoc kogos zyczliwego, przyjaciolke, siostre, brata, mame, kogos, kto nas dobrze zna i pomoze wytrwac do konca :)
    trzymam kciuki i zachecam do rewolucji!
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...