niedziela, 10 czerwca 2012

Powrót

Oj strasznie się księżniczki zaszyły w swych wypoczynkowo-pałacowo-robótkowych zakamarkach, zapominjąc o całym blogowym świecie;( Pośród mnóstwa różnych wydarzeń życiowych, także i urlopik się napatoczył... i tak wyczekiwane nasze, miłe spotkanie księżniczkowe w Krakowie, cudnie było jak zawsze: atrakcji co niemiara łącznie z kawunią w Camelocie, spotkaniem sióstr mężatek po latach;) staropolską kolacją w Weselu,  grilem ślubnym na dachach Krakowa;) oraz spacerami uliczkami rynku krakowskiego w wyborowym towarzystwie... i mnóstwem uroczych chwil z rodzinami... ale już są obie back!!! I spróbują nadrobić wszelkie zaległości. Ja rozpocznę od moich zaległości wymiankowych z Ceramicznym Kamieniem. Kasiu dziękuję jeszcze raz za miłe spotkanko i rozkoszną wymiankę. Mam nadzieję, że torebunia na wizytówki sprawdza się należycie, gdyż moje broszki od Ciebie bardzo przykuwają moje i cudze oczy;) Teraz pokazuję prezencik ode mnie dla Kasi:


Guziczki w stylu Diamond Jubilee
A tutaj moje broszunie wymiankowe, uwielbiam je!!! 


Zdjęcia zaczerpnięte z bloga Kasi
Pozdrawiam serdecznie i relaksującej niedzieli

Żania

1 komentarz:

  1. Cieszę się bardzo Żaniu, że broszki się podobają :) Torebeczka sprawuje się świetnie! Ja również dziękuję za miłe spotkanie i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się spotkać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...