środa, 22 lutego 2012

Cupcakes

Uwielbiam babeczki, moje najulubieńsze to marchewkowe z polewą serowo-pomarańczową oraz kawowo-orzechowe, pycha! Wyhaftowanie tej oto babeczki sprawiło mi ogromną przyjemność, równie wielką jak pieczenie cupcakesów w rzeczy samej;-)

Przeznaczenie mojej babeczki może być dowolne: ozdobne typu zawieszka lub bardziej praktyczne typu poduszeczka na igły. Strasznie jest słodka i właśnie naszła mnie nieodparta ochota coś pysznego upiec w weekend, może jakieś czekoladowe babeczki? ;-) Na koniec jeszcze dwa zdjęcia moich cukierniczych poczynań




Marchewkowe pole;)



Kawa z nutką orzechowej dekadencji;)


Pozdrawiam podpatrujące Babeczki oraz podczytujących Orzeszków

Żania

7 komentarzy:

  1. o nie!!! ja jestem na diecie!!! uschelam ...........!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki Kochana;( Przy dzisiejszym poście (ścisłym i jednocześnie tym co właśnie załączyłam) to się człowiek chociaż oczami naje;0)Żania

    OdpowiedzUsuń
  3. oblizuję się bez przewy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczęstowałabym się taka babeczką :))Bardzo apetycznie wyglądają , haftowana tez śliczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetyczny ten post-mniam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam piec takie babeczki. Bardzo proszę o przepis na te kawowo-orzechowe. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...