niedziela, 8 stycznia 2012

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej...

Jak ciężko wrócić do normalności po ponad 2 tygodniowym urlopie;( myślami jestem wciąż i nadal w Polsce, cudnie było... piękny rodzinny czas, pełen wzruszeń, ciepła, pogaduszek tak brakujących oraz tego, jedynego klimatu świątecznego jaki można znaleść właśnie tam... w domu. Był czas i na zabawę z moimi siostrzenicami, czas na długie, nocne Polaków rozmowy przy suto zastawionym stole (czasami i do 4tej nad ranem;-), czas na spacer krakowskimi, cudnymi uliczkami i Kiniarnię a w niej "O północy w Paryżu" i wreszcie czas by choć na chwilkę odwiedzić mój kochany Lądek Zdrój i porzucać się śnieżkami- tak tak popadał śnieżek, co tylko dodało cudnego uroku naszemu wypadowi. Ten świąteczny czas w tym roku był dla mnie jakiś inny... może dlatego, że mniej niż zawsze było do załatwienia, a co za tym idzie więcej czasu mogłam spędzić z najbliższymi. Tego mi było trzeba! 
Dziękuję Mcdulce za mężne prowadzenie naszego bloga w osamotnieniu, widzę, że poradziła sobie przepysznie a jakie cudeńka znowu potrzaskała;-) piękne. Ja zaraz załączę kilka fotek moich przedświątecznych wypocin, ale wcześniej pragnę Wam złożyć życzenia:
Kochani życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, zdrówka, uśmiechu, spełnienia Waszych najskrytszych marzeń, oby 2012 był jeszcze bardziej obfity w inwencje twórcze i robótkowe. Niech moc tworzenia będzie z nami!



Pozdrawiam Was poświątecznie, Żania
PS Muszę nadrobić zaległości na Waszych blogach, bo byłam oderwana od blogowej  rzeczywistości kompletnie, a tam na bank cuda, cudeńka i tworki wszelakie za którymi już zatęskniłam;-) ściskam

5 komentarzy:

  1. Miło Cię powitać po przerwie! Dobrze że odpoczęłaś, bo zapewne nabrałaś nowych sił do tworzenia. Teraz będziesz szaleć w robótkach :) Ta czerwona bombka jest śliczna, jakby cała choinka była takimi ubrana - to by było pięknie! Domki też super :) Żaniu dla Ciebie także wszystkiego dobrego na Nowy Rok. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Fajnie,że tak bezstresowo spędziłaś urlop i nawet śnieg gdzieś znalazłaś :)
    domeczki bardzo słodziuchowe.buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Ci życzę Żaniu :)twoje przedświąteczne prace sa sliczne ,zwłaszcza domki :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki Zani jestem szczesliwa posiadaczka wisiorka z napisem JOY. Wyglada super, a jak starannie zrobiony. Dziekuje jeszcze raz Zania- jestes kochana.!!!Pozdrawiam Goraco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...