niedziela, 1 maja 2011

wymianka po raz trzeci i inne takie tam

Wrocilam z ojczyzny-polszczyzny. Od razu nadrabiam zatem wszelkie zaleglosci. Po pierwsze dziekuje Zani, ze tak dzielnie prowadzila sama bloga, gdy ja sie obijalam i obzeralam sernikami i szarlotkami. Po drugie spiesze doniesc, ze wymianka kurczakowa sie jak najbardziej udala. Ja przynajmniej jestem bardzo zadowolona. 


Do mnie przybyla paczuszka od Karoliny z Nitkowego Swiata o zawartosci co nastepuje:
 natomiast moja przesylka powedrowala do Wreduli:
 Po trzecie wakacyjnie bylam tu:
i tak sobie odpoczywalam :)
sniadaniowo-pidzamowo
 a potem z Ana i Elena stworzylysmy trío na miare "Sexu w Wielkim Miescie" ;)
jak szalec to tylko... w cukierni :)

buziole przesyla
wypoczeta Mcdulka
(fot:Elena i ja)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście wymianka niezwykle udana:) Witaj z powrotem w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenciki ,i te wysłane i te otrzymane !Fajnie,że wypoczynek sie udał :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "super dziewczyny",chciało by się z Wami być w tej kawiarence.buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...