wtorek, 22 marca 2011

Platon


Dobra Duszyczka Ania Jura  zaproponowala mi wymianke prywatna. paczuszka, ktora mnie obdarowala przeszla moje najsmielsze oczekiwania.jestem pod wrazeniem pracy Ani. zawartosc przesylkti to Cudowny Miskiek, nazwany przeze mnie Platon, dwie pary kolczykow oraz herbatki na chlodne wieczory. 



Aniu Droga, bardzo bardzo dziekje Ci za zaproszenia na wymianke i za cudna jej realizacje


z mojej strony do Ani powedrowala laleczka z zonkilem i zabulka. wiosne trzeba jakos zaklinac :)

(fot.Ania Jura, bo ja oczywsicie wyslalam paczke bez zrobienia zdjecia :)

pozdrawiam
Mcudlka

P.S. moze ktos sie jednak zdecyduje na zabawe jeden dla wszytskich trzech :) serdecznie zapraszam :)

3 komentarze:

  1. Miś i żabulka urocze! Pozdrowienia przesyłamy przeciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również serdecznie dziękuję Ci za wspaniałą wymiankę. A do Twojej zabawy zgłaszam się z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności dostałaś i śliczności wysłałaś :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...