niedziela, 16 stycznia 2011

Sweet cat

Witam witam i o zdrówko pytam;-) U mnie zdrówko wyśmienite, choć za oknem iście jesienna pogoda, nastrajająca wręcz do haftowania przy filiżance ciepłej herbatki. I w ten oto sposób powstał on... taki rozkoszny kotek- cukiernik Cezary ;-)

Haftowany na płóciennym fartuszku.  Krzyżyki są bardzo malutkie, więc i hafcik dosyć malutki wyszedł. Mimo tego bardzo mi się Cezary podoba i będzie kolejnym "ciasteczkiem" w mojej kuchni!

Już widzę siebie paradującą w nowym fartuszku i serwującą gościom szarlotkę, serniczek lub wyśmienite herbatniki cynamonowe... mmmmniam!



Tym jakże słodkim akcentem kończę, pozdrawiam serdecznie i uściskuję

Żania

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego kociaka jak i inne wzory Margaret Sherry.Czy to z zestawu czy z internetu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej Madzika,
    Cezary jest z magazynu Cross Stitcher. Oprócz niego jest jeszcze 5 innych kuchennych;-) Gdybyś była zainteresowana, mogę je zeskanować i Ci przesłać na maila. Pozdrawiam niedzielnie. Żania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kociak Żaniu :) pozdrawiamy Izku z Natalka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to ja bardzo, bardzo proszę :D
    mój mail mamamani@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Izku, dziekuję za komentarz, Madzika jutro skanuję i przesyłam;-) Dobrej nocki dziewczynki, Żania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...