poniedziałek, 24 stycznia 2011

N jak Natalia

Obrazeczków dla dzieciaczków ciąg dalszy... I ja dziś wrócę na momencik do projektu, który ukończyłam około półtora roku temu. Przedstawiam Wam kolejny birth sampler, wykonany dla kochanej córeczki Izku i Krzycha. Oto i śliczna Natalka w pełnej krasie:)
A poniżej obrazek, który został wyszyty bardzo szybko, gładko i przyjemnie;-) Sprezentowałam go również na chrzciny. Hmmm czyżbym rozpoczęła taką obrazkowo-chrzcinową tradycję? Co do wzoru to, wybór przyszedł mi dosyć łatwo. Tak na marginesie, myślę że jest trafiony, popatrzcie na zdrowe ząbki tego Słodziaka, jak nic stworzone do gryzienia pysznej marchewki, ;-)
Na koniec jeszcze zdjęcie oprawionej wersji. Zarówno ramka jak i passe-partout kolorystycznie dobrane do marchewkowego koloru... marchewek:-)

Uściskuję Natalcię z całego serduszka, a Wam Kochani dziękuję za zdjęcia.
Żania

2 komentarze:

  1. Zapraszam na wyzwanie lodówkowe ,szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cała przyjemność po naszej stronie :))) pieknie to wyszło i jeszcze raz dziękujemy za piękną niespodziankę. Buziaki od Natalki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...